Klachtenbeleid
Kinderdagverblijf De Teigetjes! heeft in het kader van de Wet kinderopvang een interne klachtenregeling opgesteld. Deze regeling beschrijft de werkwijze bij het behandelen en registreren van klachten van ouders. Bij voorkeur maken ouders/verzorgers een klacht eerst bespreekbaar bij de direct betrokkene. Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kan een formele klacht ingediend worden. Deze klacht kan worden ingediend bij de eigenaresse Cindy van Leur. (klachtenfunctionaris) Zij is te bereiken per email: . Een formele klacht wordt schriftelijk ingediend.
Mocht interne klachtafhandeling niet leiden tot een bevredigende oplossing dan staat ouders de weg vrij naar informatie, advies en mediation bij Klachtloket Kinderopvang, gevestigd in Den Haag ( verbonden aan de geschillencommissie kinderopvang) of directe aanmelding van het geschil bij de Geschillencommissie www.degeschillencommissie.nl. In sommige gevallen is het van belang de klacht rechtstreeks in te dienen bij de Geschillencommissie. Het reglement van de Geschillencommissie vindt u hier
Bij kinderdagverblijf De Teigetjes! doen we ons best om naar tevredenheid van alle betrokkenen met elkaar om te gaan. Wij beschouwen een klacht als een kans om onze kwaliteit en dienstverlening te verbeteren. Dat betekent dat we niet alleen de klacht willen verhelpen, maar ook willen bekijken hoe dergelijke
klachten in de toekomst voorkomen kunnen worden. Jaarlijks maken we een verslag van de ingediende klachten. Dit verslag wordt naar de inspecteur van de GGD gestuurd ter inzage en openbaar gemaakt aan de ouders die gebruik maken van onze opvang. In dit klachten reglement wordt de klachtenprocedure beschreven.
Nieuw meubilair
We hebben in de reguliere groepen gezellige nieuwe meubels, hebben jullie ze al bewondert? [...]
Thema: verkeer
We hebben een leuk thema verkeer achter de rug met als afluister een gezellige [...]
We zijn geïnspecteerd door de GGD en we zijn helemaal geslaagd.
In januari 2018 kregen wij een onaangekondigd inspectiebezoek van de GGD. De GGD kwam [...]
[dc_social_wall id="7926"]